sobota, 14 grudnia 2013

Dużo informacji (Aktualizacja)

Hej, hej, hej! Mam kilka spraw do omówienia.

 #1 Nie wiem jak to ująć. No ale dobra. Historię Leonetty zaczynamy od początku! To już czwarty raz zaczynam rozdziały od nowa.
Oczywiście będzie ono o dorosłej Leonettcie, jakby inaczej. Nie zabraknie Fedemiły ( ewentualnie Tomiły, zależy od was), Diegocesce (ewentualnie Marcesce, zależy od was), Naxi oraz Cares.

#2 Mam trochę opóźnienia co do One Part'ów. Spowodowane jest to, iż pisze ich aż osiem naraz! Tu cztery i na drugim cztery. Teraz ograniczyłam się do dwóch, i wszytko dobrze wskazuje, że już w przyszłą sobotę bądź niedzielę będziecie mogli je przeczytać!

#3 Już za kilka dni (bądź dzisiaj)
zadebiutuje nowe opowiadanie. Zacznie się od kiedy mają po siedemnaście lat a później przyśpieszymy tempo o osiem lat. Także, przez kilka rozdziałów (ok. 5-8) gdy mają po siedemnaście lat. Następnie nastąpi przyspieszenie czasu. Bum! Mają po dwadzieścia pięć.

#4 Już niedługo światło dzienne ujrzy nowy szablon!

#5  Przewidywane daty dodania One Part'ów
21.12 - Pierwszy raz (Leonetta)
24.12 - Niespodzianka
31.12 - Niespodzianka w wykonaniu Szczurek Leoś
1.01 - Niespodzianka
Daty mogą ulec zmianie!

A już  teraz zapraszam do udziału w ankietach!

(AKTUALIZACJA) W nowym opowiadaniu będą takie pary jak Leonetta, Fedemiła, Naxi, Cares i Diegocesca. Pomimo, że w ankiecie górowała Marcesca zdecydowałam się połączyć Hiszpana i Włoszkę. Jest to spowodowane tym, że nie potrafię pisać o Marco i Fran. Ja wręcz nie trawię tej pary. No, ale dobra. Postaram się  tam wpleść gdzieniegdzie Marcescę.

13 komentarzy:

  1. Oddałam głosik i tu i tu <333
    Wiesz że cię kocham i twoje opowiadania!
    Więc to też będzie genialne ;***
    Fedemiła i Marcesca ! Ale to od ciebię zależy.
    Powodzenia.!
    Czekam ;***
    // Gabi Verdas


    Już masz komentarz nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany ;)
    Teraz czekamy na nowe opowiadanko i one party :)
    Życzę weny i czasu na pisanie /dodawanie rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głos. Musisz pierwszego parta dodać w terminie bo 21 mam urodziny XD
    Czekam na nowe opowiadanie.

    Kamilka ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomiła i ... Diegocesca, oryginalna bd xd .

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoola ! ;3
    Oddałam głos na Marcesce i Fedemiłe ;D xd
    Powodzenia z pisaniem ! ;3
    Zapraszam do mnie xd - hate-transformation-love.blogspot.com ( przepraszam z góry za spam xd ;D )
    Do zobaczenia xd ; *
    Ciao , xoxo .
    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń
  6. UU mój one Shoot :D hehe fajnie że bd nowe opowiadanko o mojej Leonecie <3 JUPIII :D ale troche szkoda że to się skończyło ale wiem że to co teraz bd pisać bd Zajebiste |<3 więc z niecierpliwościa czekam :* Arr <Leoś :** i te twoje niespodzianki Ulalal <3 Święta zapowiadaja się Bosko !:3 heheh

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Do tej pory pisałam z Anonimka, a teraz już jako ja ♥
    Masz świetny blog :)
    Zapraszam, też do mnie dopiero zaczynam ale bardzo się staram, żeby było ok :)
    http://leonettkaloveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe opowiadanie? No cóż, skoro uważasz, że to będzie stosowne - proszę bardzo. Skoro nie masz na tamto weny, czy coś, to okay.
    Widzę, że zadecydowałaś o parach. Takie pytanie: skąd wpadłaś na Diegocescę, hmm?... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ok ja tam nie mam nic przeciwko tylko błagam napisz coś

    OdpowiedzUsuń
  10. o której będzie one part ?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy