sobota, 17 maja 2014

Ankieta która historia ma byc kontynuowana


Jak sam tytuł mówi to wy wybieracie która historia ma być kontynuowana. Mówię od razu mam na jedną i drugą historię pomysły. Na każda inne. Jeśli wygra Love Will Remember zacznę 2 sezon o zupełnie innym tytule, z nowymi wątkami, z nowymi postaciami. Jeśli En tus ojos veo el  mundo de color dalej będzie pisana ta historia. Zaznaczam, że rozdziały będą co weekend, albo co 3-4 dni. A sezon wyniesie tyle samo rozdziałów co poprzedni czyli 21, nie wliczając prologu i epilogu.  Co do obecnego opowiadania, wtedy zostanie ono kopią roboczą i zacznę je po zakończeniu LWR 2. Czyli przełom koniec czerwca/początek lipca.
Decyzja należy do was. Ankieta obok.

P.S. - Póki co ENOVELDC jest wersją roboczą!

20 komentarzy:

  1. En tus ojos veo el mundo de color

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo nie.
    Przemyślałam sobie wszystko i jestem za "Love Will Remember"

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za obecną czyli En tus ojos veo el mundo de color. Strasznie mi się spodobała choć dodane były (i są) tylko kilka rozdziałów. Wydaje mi się ona oryginalna i niezwykle ciekawa ;3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo pokochałam naprawdę niewiem którą mam wybrać zrobiłam losowanie i wygrała obecna historia aktóra zostanie to i tak bedę czytała.Pozdrawiam AGA VERDAS

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie są wspaniałe no ale ta Love will remember jest już taka... taka.. no brak mi slow żeby to opisać. Po prostu jest taka już zakończona. A En tus ojos el mundo de color fajnie się zapowiada i bardzo mnie wciągnęła. Więc chcę tą.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie pytanie trochę nie na temat xD
    chciałam wejść w pierwszą z trzech części op i się nie da :/
    nie wiesz może co się stało? czy może usunęłaś?
    przepraszam za kłopot, ale chciałam przeczytać c:
    pozdrawiam ~Mechi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love Will Rember

    OdpowiedzUsuń
  8. Love Will Remember

    OdpowiedzUsuń
  9. LOVE WILL REMEMBER - LWR !

    OdpowiedzUsuń
  10. Znasz moje zdanie Nath. LWR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Love ...... ----- i ta dalsza część <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy