poniedziałek, 24 marca 2014

Pewna sprawa

         EDIT: NIE PISZCIE MI SWOICH E-MAILI!

         Przychodzę sobie dzisiaj do domu i wchodzę na komputer. I co robię postanawiam zablokować was WSZYSTKIM dostęp do leonettaq. A czemu? Proste!
1. Nie mam weny;
2. Wkurzają mnie nachalne anonimki;
3. Tamta historia nie jest już taka sama, od czasu skopiowania;
         Dlatego też zadecydowałam o tymczasowym zawieszeniu. Mam w głowie poukładaną część historii, nowej historii. Bo co mam kończyć coś co już zostało skopiowane? Pomijam fakt, że sprawa jest już wyjaśniona.
        W lutym postanowiłam zrobić go dla zaproszonych czytelników także, jeśli coś takiego zrobię mam wasze e-maile. Ludzie po cholerę mi teraz spamujecie nimi pod OP?  Mam je zapisane w Wordzie, mam w takim razie nie potrzebuję o powtórne ich podanie. No chyba, że bym sama napisała.
         Leonettaq przejdzie zupełną zamianę może na lepsze może na gorsze. Kto to wie? Teraz chcę się skupić bardziej na tym blogu i tym prowadzonym z moją xAdusiax <3333
         ZAWIESZENIE na tamtym blogu potrwa do 13 kwietnia. Wtedy będę miała już napisaną w połowie tę historię, znaczy taką mam nadzieję. Może się okazać, że będzie to rozbudowanie jednego mojego One Parta. Teraz pytanie, którego i czy w ogóle chodzi o OP? Tego dowiecie się już 13 kwietnia.

Nath ;* 

27 komentarzy:

  1. będziesz jeszcze zapraszać czytelników?? bo ja ubóstwiam twojego bloga i chciała bym go dalej czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko rozumiem ja też bym się zdenerwowała jak by ktoś skopiował moją historię :)

    By:Iśka xoox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Podalam ci niechcacy zly adres maila tu jest dobru: ikorabiewska@gmail.com

      Przepraszam za problem ;))

      Usuń
  3. twoje blogi są super
    czytam twoje rozdziały w kółko
    szkoda że zawieszasz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda bo ubóstwiam ten blog jak każdy twój
    Ale rozumiem to
    Poczekam aż wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes extra i rozumiem od niedawna zaczelam czytac twe blogi i sa swietne ale to twoja decyzja czekam tylko na OP tutaj bo jest świetny !!! Jesli masz czas to moze wpadniesz na mojego bloga a jak wpadniesz to zostaw po sobie komentarz a tu link http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/ zycze weny na tego i tamtego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że zawieszasz, zakochalam sie w tamtej historii..:C
    ale miła niespodzianka - 13 kwietnia to moje urodziny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ale wytrzymam czekam na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twuj blog jest super niewiem czy podałam ci muj adres email; juliaglogowska1@gmail.com
    proszę dodaj mnie do listy czytelniczej kocham twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam blog leonettaq, jest super. Szanuję Twoją decyzję, ale chciałabym abyś mnie dodała: violettoners@gmail.com
    Dzięki z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nathuniu kochana :3 Codziennie wchodzę na tw bloga (tego i drugiego) Loffciam twoje opki. Bardzo się zdziwiłam kiedy zobaczyłam :
    Wygląda na to, że nikt nie zaprosił Cię do czytania tego bloga. Jeśli sądzisz, że to pomyłka, możesz skontaktować się z autorem bloga i poprosić o zaproszenie.

    Jesteś zalogowany jako tinitajorgistaleonettta@gmail.com – Zaloguj się na inne konto

    Pomyślałam "Okey.." le teraz zobaczyłam ten wpis. Nie zawieszaj :( Proooooszę !! <3
    Kocham twój blog. Narazka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że zawieszasz :(
    Ale po części cię rozumiem.
    Tylko nie pamiętam czy dawałam ci e-mail.
    Wolę dmuchać na zimne : patrycja4841@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeju, ja prawie nie komentuję, wstydzę się, a tak wgl. dawałam maila, więc się nie martwię xD
    Weny!
    A ludzie mnie czasem dobijają -_-
    Dobra, nieważne, czekam! 13 kwietnia! Za długo ;( Ale poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, naprawde kocham twoje opowiadanie ale rozumiem i mam nadzieje ze w trakcie gdy blog bedzie zawieszony to przybedzie ci duuuzoo weny;)
    ja chyba nie podawalam ci emailu a bardzo chcialabym dalej czyrac twoje rozdzialy wiec mam nadzieje ze mnie tez zaprosisz;*
    karad100@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że zawieszasz :( ale Cię rozumiem.
    Nie wiem czy podałam Tobię mojego e-maila. I czy bym mogła podać go teraz? Nie obrazisz się? Mam nadzieję że nie ;*
    ----------->aniakomar9@wp.pl <------------------ oto on ;*
    Pozdrawiam i czekam do 13 kwietnia! !!
    Komarek ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda :(
    Ale cię rozumiem , też bym się wkurzyła . Ty piszesz i wymyślasz a jakieś osobie nie chce się myśleć , więc wchodzi na pierwszy lepszy blog.
    Lol c' nie ???
    Widocznie te osoby nie umią pisać i myśleć.
    Nie wiem czy Ci podawałam mój email ale podam jeszcze raz.
    dusiastoessel@gmail
    Będę cierpliwie czekać na 13 kwietnia , jakoś wytrzymam bo kocham leonettaq i ten .

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie podawałam adresu mail więc o to on

    tiniasta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Boziu, jak mnie przestraszyłaś!
    Już się bałam, że usuniesz bloga, ale jednak nie, szczęście.
    "Skaranie boskie z takimi ludzmi!" Tak by powiedziała moja wychowawczyni, gdy by usłyszała tą sprawe z kopiowaniem. Rozumiem cię, i na wszelki wypadek daje ci mój e-mail, żebym była zaproszona ( ^^) no więc ... karoleska2003@gmail.com ( nie zwracaj uwagę na datę, zmyślona. ) będę tęsknić :***

    OdpowiedzUsuń
  18. ja od dawna cię czytam, ale nigdy nie komentowałam, więc bardzo cie proszę jak bedziesz odblokowywać to oto mój e-mail: ania.popowicz@vp.pl
    P.S. twoje blogi są super mam nadzieję, że dalej wszystko sie rozwinie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. julia.pilat@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko , już się bałam że usuwasz blog i znikasz z blogera (czego bym nie przeżyła ) ale jednak ty go zawieszasz :P
    Rozumiem Cię , bo niektórzy ludzie są po prostu chamscy !
    Taka prawda...
    Ale mam nadzieje że niedługo wrócisz z masą pomysłów i jeszcze większą porcja weny xD
    A i ja chyba dałam Ci mój e-mail więc nie będę się powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od dawna czytałam twoje blogi w one sa wspaniałe wiem że nigdy nie komentowałam. I mam pytanie czy byś mogła odblokować to mój adres w-mail to rossexd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy podalam magda12345623@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwie ci się ..
    Mnie też by wkurzały takie kopiary albo nachalne anonimki ;)
    Nie pamiętam czy podałam ci mój e-mail więc na wszelki wypadek masz : martynaz281@gmail.com ( Jak podałam to sry że się powtarzam) ;D
    Pozdrawiam ;>
    Martynaa Z. ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy