piątek, 25 kwietnia 2014

Koniec! Skończyło się! [EDIT]

Mam już tego serdecznie dość! Wiem pewnie, że was to też to zainteresuje. Otóż niejaka Ines z bloga Love will Remember . Bezczelnie kupuje moje pomyły! Na dodatek to nie pierwszy raz! Publikuje wam dowody oraz to co mnie najbardziej wkurzyło rozmowy z nią na gg, w których upiera się, że nic nie odgapia.
Najpierw skopiowała poprzednie css z szablonu, to teraz musiała najnowszy nagłówek! Wiecie co jest najlepsze? Przechodzi staż w szabloniarni w której niegdyś ja robiłam szablony. Śmiech na sali. No, ale cóż nie zostawię tego tak. Jeśli ta dziewczyna nie usunie tego nagłówka, blog stanie się tylko i wyłącznie dla zaproszonych, w których jej nie będzie.

P.S. - Rozdział 21 niżej.

EDIT ZAŁOŻYŁA KOLEJNE KONTO RÓWNIEŻ SKOPIOWAŁA NAGŁÓWEK 
тяυѕт мє blog Love will Remember



SKOPIOWANY NAGŁÓWEK 

ODGAPIONE CSS

ORAZ DWIE Z KILKUNASTU ROZMÓW




83 komentarze:

  1. Spoko... Nie mogę takich ludzi. Myślą, że robią coś oryginalnego... Miałaś rację, że się zdenerwowałaś. Po tytule myślałam, że odchodzisz.. kamień z serca. No nic. Mam nadzieję, że nikt nie będzie cię już kopiował. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój email alunia09gmail.com
      Mam nadzieje że będe mogła dalej czytać

      Alusiaa<3

      Usuń
  2. "Nie mam przyjaciół" ojej jakie to smutne, nie dziwię się...
    Ona jest po prosu żałosna i tyle...
    Hahahhaha a najlepsze jest to, że ona przecież ni nie kopiiowała... hahahha

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem to od dawna bo niedawno podawałam ten link pod twoim rozdziałem.
    Ale ona jest śmieszna,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie czasem mają głupie pomysły
    kto by ( oczywiście dobry bloger/ka ) tak perfidnie kradł pomysły innej
    Gratuluje pomysłu ( sarkazm )

    OdpowiedzUsuń
  5. ona jest żałosna. Skąd jeszcze tacy ludzie na tym świecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeszcze chciałabym dalej czytać, więc mój email to naxistas@gmail.com

      Usuń
  6. Ej , a jak będziesz zapraszała na bloga to ja też bym chciała go czytacz , tu mój e-mail " francesca-restó@o2.pl "

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym dalej czytać Twojego bloga, jak możesz to bardzo bym chciala żebyś mnie zaprosiła maga732@wp.pl . Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. rockmiwduszygra@gmail.com
    Myślę, że masz rację.
    Jak można być takim fałszywym!/
    Rocky Blue

    OdpowiedzUsuń
  9. jak nie ma talentu to od ciebbie odgapia ale proszę jak dlla zaproszonych to ja terz chce być bo uwielbiam twojego bloga masz wielki talent a co do rozdziału świetny pozdrawiam i rzyczę weny a mój e mail gosia.pyter@gmail.com nie daj się tej kopiarze
    ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. znam takich ludzi
    po drugie takie cos się czasami podaje do sądu
    po trzecie załóż zakaz kopiowania
    taka mała rada zaraz ci zaczą napływac tysiące maily aby je zaposić na bloga po prostu załóż blokadę na kopiowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mozna kopiowac czyjas ciezka prace?! Nie rozumiem takich ludZi.
    ikorabiewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gawronusia26@gmail.com

    Masz super blog i chciała bym go dalej czytać

    OdpowiedzUsuń
  13. Czesc!
    Kamien, wrecz skala spadla z serca, ze nie odchodzisz z bloggera.
    No, bo co ja bym czytala? xDD
    Nie dziwie sie , ze sie wkurzylas.
    Mam nadzieje, ze bedziesz miala dalsza wene na rozdzialy i nowe historie.
    I jakby co, to moj e-mail: nicole.konopka2002@gmail.com
    Pozdrawiam, Nicole < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Skandal !!
    Jak tacy ludzie mogą wogule istnieć??
    Wszystkie pomysły skopiowane.
    LOL
    Ty się męczysz by stworzyć nagłówek i wogule a pojawia się taka osóbka co wszystko kopiuje !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde! A ja myślałam, że odchodzisz xD Ale przykro mi z powodu, że skopiowała Ci pomysły ;(
    Przykro się robi, że jakaś osoba może skopiować czyjąś prace ;( Ty się męczyłaś, aby wyszedł jak najlepiej :(
    Jakby co to mój e-mail ;)
    pyskata14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ona jest okropna
    ty się męczysz a ona co?
    chyba nie podała ci mojego m-eila o to on
    doniasikora01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty wiesz co ja sądzę o niej i o całej tej sprawie :* Najwyraźniej nie powinna się zajmować czymś na co nie ma pomysłu. Dobrze wiesz, że jej prace to tylko nieudana kopia, bo Twoje mimo wszystko są lepsze. Widziałam już jakieś 3-4 podobne szablony do Twoich i każdy jest gorszy :* Obiecuję Ci, że jak tylko zobaczę kolejna dam Ci znać i mam nadzieje, że nie będziesz musiała blokować bloga ^^

    Pozdrawiam :*

    Twoja żona :* xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałosna !!!
    Jak tak można !!
    Nie rozumiem takich osób !!!~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak można wgl coś takiego zrobić. To jest żałosne i tyle.
    Twój blog jest genialny i nikt nie ma prawa od ciebie ściągać.
    Ja czytam cały czas więc jak będziesz zapraszała to nie zapomnij o mnie xD ;)
    Pozdrawiam.
    P.S. Czekam na kolejne części One Part'ów :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ci ludzie są bezczelni .
    To przecież są prawa autorskie .Helloł ???
    Jakby co to jestem wierną czytelniczką xD chociaż nie komentuje :D
    Więc gdybyś już zrobiła dla zaproszonych to mam nadzieje że się w nich znajdę : werkaa46@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże nie ogarniam tych ludzi...
    Żałośni są
    Kopiują i bezczelnie kłamią
    Po prostu nie mają własnego stylu i zazdroszczą Ci tego co umiesz..
    Jeżeli będziesz zapraszała nie zapomnij o mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko ludzie ogarnijcie się !!! Nie czaje jak można kopiować kogoś pracę i jeszcze nic sobie z tego nie robić ! Bezczelność !
    Najlepiej chyba prowadzić te blogi tylko dla zaproszonych , bo wtedy jest szansa , ze taka sytuacja się nie powtórzy .
    Nath jestem z tobą , nie wolno kopiować czyjejś pracy (jest coś takiego jak prawa autorskie) ! Przecież dana osoba się napracuję a jakaś "cwaniara" skopiuję sobie wszystko i potem jest zadowolona , no sorry.
    Jeżeli zdecydujesz się prowadzić tego bloga tylko dla zaproszonych to mój email : kasiax197@gmail.com :) Uwielbiam twoje opowiadania i nie mam zamiaru cierpieć przez jakieś dzieci , które nie mają własnych pomysłów i ściągają od innych .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odeszła z bloggera

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubie takich ludzi ;p
    a to mój g-mail:
    nafazowanakoala1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Takim ludziom chyba po prostu się nudzi, nie mają własnych pomysłów tylko ściągają z innych blogów . Podziwiam Cię że jeszcze nie odeszłaś z bloggera i nie zwariowałaś , mi już dawno puściły by nerwy.

    mechilambre88@gmail.com

    PS Przepraszam że nie komentowałam rozdziałów ale zawsze czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubię takich ludzi którzy kopiują a chciałam spytać czy ta poczta morze być z interi bo jak tak to oto ona : tiniasta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. fedelettaforever@gmail.com

    " Ja nie mam przyjaciół " Nie no kurwa z krzesła spadłam xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ona też ma podobny nagłówek http://leonetaqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dzesaa29@interia.pl
    Współczuję.. Czytałem tego jego bloga ale nie wiedziałam ze kopiuję od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Skąd to znam! Też miałam podobną sytuacje i rozumiem co czujesz. tiniyjorgeamor.blogspot.com i violettayleonamor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. LOL!!! Ona jest jakaś dziwna... KOPIARA!
    MAsz tu mój e-mail: werka.blanco123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Skarbie czytałam jej bloga normalnie szok! To jest takie tandetne i beznadzieja bodajże Chyba wczoraj usuneła się z blogerra.Tak przynajmiej pisała.Ty moja droga jesteś super babką i bolgerką .A oto mój adres aradecka4@gmail.com
    Pozdrawiam i uściskam AGA VERDAS

    OdpowiedzUsuń
  33. dziewczyna611@gmail.com
    jakbyś miała dać dla zaproszonych czytelników to dodaj mnie bo uwielbiam twoje rozdziały ...
    Nie mogę uwierzyć jak mogą być takie osoby co kopiują coś nad czym inni się napracowali :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie rozumiem, jak tak można. Sama kiedyś tak miałam - ktoś skopiował mój pomysł, więc wiem, jak się czujesz. Osoby kopiujące nie mają KREATYWNOŚCI, po prostu. Mogła chociaż Cię zapytać o zgodę, a nie.
    "Nie mam przyjaciół", ciekawe dlaczego, prawda? :D
    Napracowałaś się, a ona poszła na łatwiznę, no bo przecież po co się męczyć?
    Twój blog jest GENIALNY! GENIALNY, GENIALNY...!!! <3
    Trzymaj się, kochana! Mam nadzieję, że do niej dotrze coś i zmieni wygląd bloga, nagłówek i wgl sama się zmieni. Bo to, że "nie ma przyjaciół" to chyba nie jest powód, żeby kogoś kopiować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozumiem cię na maksa. Mnie niedawno też skopiowała jedna dziewczyna, tylko że ona skopiowała rozdziały. A najlepsze jest to, że to była moja przyjaciółka, podkreślam była. I ona twierdzi, że zrobiła to bo myślała, że dzięki temu jej blog będzie fajniejszy. Żal mi jej.

    OdpowiedzUsuń
  36. szczerze to nie rozumiem jak można robić coś takiego . ale cieszę sie że nie nie odchodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pliss weź mnie jeszcze bo ja nie mogłam wcześniej wejść a bardzo chce być na tym blogu: martyna.wierzchowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy mogłabyś jeszcze mnie dodać do zaproszonych, bo nadal chcem czytać twojego bloga
    Klaudiaa2106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy mogłabyś jeszcze mnie dodać do zaproszonych, bo nadal chcem czytać twojego bloga
    Klaudiaa2106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. gabiskapl@gmail.com
    Twoje opowiadanie jest super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. jagoda.verdas@gmail.com
    jagoda200101@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. BŁAGAM ZAAKCEPTUJ!!!!!
    Kocham twojego bloga a zobaczylam info dopiero teraz wiec plose

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepraszam ze nie mogłam wcześniej ale Internetu nie miałam mój e-mail to dare.or.lie@gmail.com . Prosze cię zaakceptuj. Jestem twoją wierną czytelniczka i cZytam wszystkie twoje blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dopiero teraz zobaczyłam. Jeśli tamten e-mail by nie działał to spróbuj
      BLACKBEUITY@WP.PL

      Usuń
  44. Ja też dopiero zauważyłam więc proszę o zaakceptowanie
    truskawka.25@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja dawałam wcześniej komentarz ale go nie ma
    aniakomar9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja teraz dopiero zauważyłam ;c
    nikaaa112030@gmail.com
    Z góry, dziękuję zaakceptowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Błagam to jest żałosne !
    Jak ona może kopiować twojego bloga?
    Nie dziwię sie że noe ma przyjaciół
    nadal chce czytać twojego bloga wiec mój e-mail to karolinaragan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ami777749@gmail.com


    To jest super blog i chcialabym cie dalej czytac

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale ta kopiara jest idiotyczna.
    Dziekuje za zaproszenie do bloga <3
    Pozdro.
    `Nicole

    OdpowiedzUsuń
  50. Kur** jeju jak można kopiować :D
    Ten blog jest zajebisty :3 >3
    a twoje historie cudowne :D
    szczurekleon@gmail.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Debilni ludzie!!!Naprawdę dziewczyno ty się puknij w czoło!!! Sama nie ma talentu do pisania ale to nie znaczy że może bezczelnie kopiować czyjeś pomysły!!! Uwielbiam twego bloga naprawde jest super Nath!!! Czekam na epilog :) A co do tamtej idiotki ( kopiary ) to niech lepiej nie zakłada żadnego nowego bloga bo jak znajde to... dopowiedzcie sobie reszte

    OdpowiedzUsuń
  52. ja pierd=le jak tak morzna nie mają własnych pomysłuw i kopjują twoje wredne baby ale co zrobisz

    OdpowiedzUsuń
  53. Nath kiedyś byłaś na jednej szablonarni która została zawieszona a ja mam z tam tąd twój szablon :) Jest na tym blogu: http://leonettafanfiction.blogspot.com/ ;) , jeśli możesz zajrzyj :)
    Pozdrawiam , Kim :3

    OdpowiedzUsuń
  54. Żałosne
    Po prostu zazdrości talentu, bo ma czego. madziapia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeju kocham czytac tego bloga! Nie zamykaj go! :( bo bd płakać ;_;

    OdpowiedzUsuń
  56. wielkiekino@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie będę tego komentować, bo szkoda nerwów :(

    kingablanco@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cholera jasna! Czy tacy ludzie nie mają kreatywności czy co? No kurczę nie umie stworzyć czegoś sama to kradnie bo myśli że nikt nie zauważy. Gdzie tu logika? Może masz rację żeby zrobić bloga tylko dla zaproszonych. Tak chyba będzie bezpieczniej :P Zresztą szkoda nerwów i czasu na takie kopiary.
    (W razie czego gdyby blog był jednak tylko dla zaproszonych-----> weronikawojcik3@gmail.com ----> mam nadzieję że będzie dobry).
    Więc wracając do tematu nie denerwuj się ta małą gówniarą bo tylko szkoda na nią czasu.Matko , jak przeczytałam waszą rozmową to mi się śmiać chciało.Co za porąbane dziecko :/
    VVera

    OdpowiedzUsuń
  59. Prooooszę też chcę czytac, błagam i przepraszam, że tak późno. Mój e-mail:
    doma8834@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. chyba przypadkiem usunełam komentarz. Kocham cię i twojego bloga. Simka1255@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Kwiatuszexdd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie przejmuj się nią poprostu nie stać jej na chociaż trochę orginalności. Kiedy będziesz zbierała meile? Tu masz mój adusiastoessel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. http://love-will-remember-4ever.blogspot.com/2014/04/zyczenia.html tutaj zachowałaś się podle... nie chodzi o to, że cię chcę hejtować, po prostu ona chciała ci złożyć zyczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Złożyła? Złożyła. Dobrze wiedziała, że sobie nie życzę, bo wiedziała. Także jeśli nie jesteś w temacie, proszę nie komentować. (:

      Usuń
  64. Nie przejmuj się :) . Mój e-mail: castiloangie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. paulina.niziurska@onet.pl mój e-mail :)
    nie przejmuj się nią :*****
    twój blog jest lepszy <333

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej Nath!
    Mam nadzieje że to przeczytasz. Otóż chce z tobą porozmawiać o WAŻNEJ sprawie. To naprawde bardzo ważne! Tylko nie mam gg. Ide w kierunku mail lub facebook. Licze że odpiszesz mi :)
    mój blog to
    http://fanfaction-wolfblood.blogspot.com/
    w zakładce ,,Kontakt" jest kontakt do mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeszcze ja , uwielbiam Cię i Twoje blogi. !
    Mój e-mail : Mrauu.1@op.pl
    Przepraszam, że tak późno.

    OdpowiedzUsuń
  68. Kompletnie nie rozumiem takich ludzi jak Ines. Jeśli nie mają pomysłu na opowiadanie to niech nie piszą. Co to za problem.

    mój e-mail agata.betyk.ab@gmail.com

    mam nadzieję że będe mogła dalej czytać

    OdpowiedzUsuń
  69. Kmpletnie nwm jak tak mozna , jakby niemogła się prtzyznac lepsza prawda niż kłamstwo .To jest chore, ja bym tak nie umiała poprostu arr..
    jak będziesz zapraszać to prosze ciebie bardzo jesteś genialną pisarką i nwm co bym mogła zrobic jakbym ciebie nie czytała
    a tu moj e-mail : elzaforever620@gmail.com
    a i jak massz czas to zapraszam do mnie ,a jesli ktoś wpadnie to niech zostawi komentarz będe wdzieczna :http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Szkoda że nie można już czytać bloga leonettaq.blogspot.com ..... Bardzo go lubiłam,czytalam każdy rozdział......

    OdpowiedzUsuń
  71. Idiots, idiots everywhere...
    Kłamie jak może, tylko żeby się wymigać...
    mój e-mail: karola.dados@gmail.com
    Mam nadzieję, że będę mogła czytać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam nadzieję że będę mogła czytać? Mój e-mail: msevylynch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy