piątek, 18 lipca 2014

Notka informacyjna

1) Niektórzy z was wiedzą, że kilka minut temu pojawił się prolog. Jednak postanowiłam, że nie zostawię tego opowiadania co zaczęłam, kilka tygodni temu. Będę je kontynuować, za to nowe będzie na odrębnym blogu, jednak za nim to nastąpi wykonam szablon oraz zarys dalszych rozdziałów, bo póki co mam ich 5.

2) leonettaq wróci do żywych jako opowiadanie które zaczęłam dzisiaj, ale to dopiero gdzieś w sierpniu albo nawet i dłużej i to właśnie a nim byłoby owe opowiadanie, które nawiązywało by do starego, bodajże 3 na tamtym blogu.

3) Rozdział 3 we wtorek CZWARTEK. Nie wyrabiam się, bo ma tylko kilka minut dziennie na laptopie.

12 komentarzy:

  1. Pierwsza :) rozumiem kochana :* Kocham tego blogaa . Bardzo sie ciesze że tamten blog powraca :D Dasz link do nowego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że dokonczysz tą historię bo bardzo spodobała mi sie violetta jej zachowanie itp z niecierpliwością czekam na next pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJ! To czekam na sierpień ;)
    Maddy ;*
    PS. Masz równo 220 obserwatorów! Gratulation ;P I oby było 300 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam i bede czekac na rozdziay twouxh opowiadani sorki za bledy bo pisze z tableta. Pozdrawiam goraco AGA VERDAS

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy druga część OS ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją w głowie ułożoną, myślę, że jakoś początek siersierpnia, albo wcześniej.

    ~ Nath :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nexta i leonettaq <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się okazać, że to co chce pisać nie wypali. Także nie napalaicie się ;p

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. dodasz mnie na leonettaq??? plisss

    marysia.hordejuk@gmail.com
    +
    maricastillo1480@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy nastepny rozdzial ? anonimka vilu

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy