niedziela, 30 listopada 2014

Rozdział 18: Los Angeles

Rozdział dedykowany Werkaa Blanco.


- Nie. Will nie rozumiesz. Nie znaczy nie, a nie tak! - Obudził mnie krzyk Leona. Niechętnie przetarłam oczy, a następnie spojrzałam w stronę szatyna. Jednak zanim to zrobiłam doznałam olśnienia. Nie jestem w sypialni w Escali, a w zupełnie innym pomieszczeniu. Potrzęsłam głową. Miałam nadzieję, że to jakiś wybryk mojej wyobraźni. Jednak nic nie jest tak jakby się wydawało.
Wyswobodziłam się z kołdry. Zapięłam czarną bluzę - jakimś dziwnym trafem miałam na sobie odzież, którą ubieram w dzień, a teraz jest noc -  z napisem nike.
          Podeszłam do szatyna. Położyłam rękę na jego ramieniu. Zamarł, a chwilę później obrócił się ze skruszoną miną.
- Oddzwonię rano. - Syknął do telefonu. Połączenie zostało zakończone, a Leon włożył swojego czarnego iPhone'a 5S do kieszeni spodni. Dopiero teraz zauważyłam, że ma na sobie garnitur, choć wybrakowany, ale jednak garnitur. - Obudziłem Cię? - Zapytał zmieszany. Skinęłam potakująco. - Przepraszam. - Szepnął. - Przepraszam za wczoraj i dziś, cholernie przepraszam.
          Spojrzałam na niego z lekkim uśmiechem. Otworzyłam usta, aby coś powiedzieć jednak przerwał mi dzwonek jego telefonu. Zirytowany wyciągnął go z kieszeni. Zerknął na wyświetlacz. Z ruchu jego warg mogłam wyczytać, że dzwoni jego brat. Obrócił sprzęt firmy Apple, a następnie wyciągnął z niego kartę.
          Podszedł bliżej mnie.
- Wybaczysz mi za to co zaraz usłyszysz? - Zapytał skruszony.
- Tak. - Oznajmiłam ledwo słyszalnie.
-  Witaj w Los Angeles, kochanie.

          Co, miasto aniołów?! Przecież to osiemnaście godzin drogi z Seattle! Jak my tu się znaleźliśmy i po jaką cholerę?
 - Chciałem Cię przeprosić w dość nietypowy sposób. - Odpowiedział na moje niezadane pytanie. Czy ten człowiek czyta w myślach? Czy potrafi czytać z moich oczu? Nie wiem.
- Dlaczego Kalifornia?
          Spojrzał na mnie zmieszany, co w moim słowniku znaczyło sam nie wiem. Pokręciłam głową ze śmiechem. Podwinęłam rękaw jego koszuli; przybliżyłam jego umięśnioną rękę do swojej twarzy w celu odczytania godziny z tego, cholernie, drogiego zegarka. 3:12, o tej porze powinnam śnić o facecie, który ma przede mną zbyt wiele tajemnic. Cóż muszę się przyzwyczaj, że mój chłopak jest , facetem o wielu twarzach. Leon Verdas mroczny i niebezpieczny prezes VEH.

*

          Kilka godzin później - tak mi się wydaje, że minęło już sporo czasu - obudziłam się. Jednak przez dłuższy czas nie otwierałam oczu. Powód jest jasny, czułam wzrok Pana Ciemnego na swoim ciele, przepraszam gołym ciele.
         Około czwartej nad ranem Leon postanowił, że chce się ze mną kochać na zgodę.  Było cudownie! Cóż, dziwić się nie mogę. Verdas jest wspaniałym kochankiem. Od kiedy pierwszy raz go spotkałam wiedziałam, że jest stworzony do kochania w każdym możliwym momencie. Powiem więcej, za każdym razem kiedy mam ochotę on jest gotowy. Nie wspomnę o tym, że codziennie mogłabym się z nim kłócić i godzić w ten sposób! Violetta Saramego Smith Castillo nie przesadzaj, seks to nie całe życie!
- Kotku. - Poczułam pocałunki składane na moich piersiach. - Wiem, że nie śpisz. - Szepnął melancholijnym głosem.
- Może, mistrzu. - Zachichotałam. - W jakimś konkretnym celu oślinia pan moje piersi?
- Jest wiele do powiedzenia na ten temat, ale nie mogę odpowiedzieć jakoś sensownie. - Westchnął.
          Nie mogę powiedzieć, że jego wojaże po moich kobiecych atutach nie podobają mi się, to byłoby czyste kłamstwo. Uwielbiam czuć jego dotyk, nie ważne gdzie, ważne, że to za każdym razem on. Nie wyobrażam sobie życia bez niego. Bez tego wspólnych poranków, śniadań czy innych posiłków, wieczornego seksu, kolacji na plaży, a najbardziej bez jego cholernie, pięknych oczu.

*
          Po śniadaniu wybraliśmy się na spacer. Ubrana w białą sukienkę do kolan od Dolce & Gabbana, baletki od Christian'a Louboutin'a, wyglądałam fenomenalnie. Oczywiście tak to ujął Leon. Osobiście nie jestem przekonana do sukienki, która tylko częściowo zakrywa moje plecy. Nie wiem czy juz wspominałam, ale nie lubię pokazywać swojego ciała nikomu innemu prócz swoim partnerom. Po prostu nie czuję takiej wewnętrznej potrzeby.
- Gdzie teraz? - Szepnęłam uwodzicielsko. - Byliśmy już w Sea Life, Hollywoodzkiej Alei Gwiazd i wielu innych obiektach.
- Lubisz tutejsze produkcje? - Zapytał z konspiracją wymalowaną na twarzy. Skinęłam głową. - To z pewnością wiesz gdzie są rozdawane Oscary. - Ponownie przytaknęłam. - Właśnie tam idziemy.
          Ze zdziwienia szeroko otworzyłam oczy.
- Żartujesz?
- Nie, kochanie. Ja nigdy nie żartuję. - Mruknął. - To ostatni przystanek przed powrotem do domu.
- Tak szybko? - Westchnęłam. - Jesteśmy tu tylko jeden dzień,  nawet nie cały.
- Jutro poniedziałek. - Przypomniał. - Dzień jak każdy inny, trzeba iść do pracy. - Pokiwał głową ze śmiechem.

**//**

Ha! Już myśleliście, że V w tym rozdziale odkryje co kryje się za drzwiami! 18 to takie przytrzymanie Was w napięciu, bo to co kryje 19 zwali Was z nóg (znaczy mam taką nadzieję). xD
Jak widzicie Leonetta wyjaśniła sobie wszystko, a na zgodę seks. Spokojnie jeszcze nie czas na opisanie ich całonocnej zabawy. Obiecuje, że na rozdziałach dniach się to zmieni! :D

Kochani, bardzo Wam dziękuję za 50 komentarzy pod poprzednim postem! Mam nadzieję, że i tym razem będzie ich zarówno tak dużo jak w 17.

Blair :*

42 komentarze:

  1. Zajmuję, xAdusiax!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmierć tu wróci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrócę, Marcela. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, jestem :D
      Na sam początek chcę powiedzieć tyle - smutek!
      Dlaczego ona jeszcze się nie dowiedziała, co jest ciekawego za tymi drzwiami? :D (Nie żeby coś, ja też chcę wiedzieć! Chociaż się domyślam)
      Los Angeles. Nasypał jej środków usypiających i spała :D Mówię wam ^-^
      Kosiali się na zgodę, ale to uroczę ^-^
      Ja chcę pana Mrocznego i Niebezpiecznego w łóżku Violetty, o tak :D
      Ja chcę wiedzieć co jest za tymi drzwiami!
      Ona powinna tam wejść, ogarnąć! Mnie by chyba ciekawość zjadła :(
      Już myślałam że panna Castillo się obrazi, a tu proszę. Zadowolona xD
      19 zwali nas z nóg? Dlaczego nas krzywdzisz ;(((((
      Ja chcę już 7.12! Zwali nas.. może jakaś nowa postać? nie, proszę xD
      Mam wrażenie że kolejna osoba będzie niezbyt fajna xD
      A przecież Leonek i Violetta mają być szczęśliwi! :D
      Teraz zdałam sobie sprawę, jak ten czas leci xD Dopiero dodawałaś pierwszy rozdział, a my już czekamy na 19! xD
      Dzisiaj jestem uzależniona od ''xD'', tak :(
      Dlaczego oni muszą wracać? ;(
      Niech zrobią sobie tydzień wolnego :D
      Polecam zabawić się na bezludnej wyspie w pustelników ^-^
      Byłoby ciekawie :D
      Niesamowity rozdział <333
      Nie mogę się doczekać kolejnego cuda :*
      #And tego, co się wydarzy :D
      #And2 kiedy odkryje pokój! Chcę widzieć (xD) jej reakcję :D

      Pozdrawiam,
      następnym razem postaram się bardziej xD

      Marcela :*

      Usuń
  4. Zajmuje

    Claire.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem już :DD
      Los Angeles <33333
      ich zabawy nocne (czekam, aż je opiszesz XDD)
      co jest za tymi drzwiami?!
      ja tu nie wytrzymam dopóki się nie dowiem! :)
      19 na pewno zwali z nóg, z resztą jak każdy twój rozdział :**

      czekam z niecierpliwością na next! :3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kij z tym że miejsce zajęłam wczoraj xD Jest godzina 0:30 a ja piszę komentarz. Fuck logic xD Szczerze mówiąc domyślam się co jest za tymi drzwiami ^^ Ale to na pewno nie to :D Seks na zgodę ? Hah wiesz jak mnie zadowolić treścią <3 Ja nic nie sugeruję xD Rozdział jak zawsze boski ;* Pamiętam jeszcze jak dodawałaś pierwszy rozdział a tu już 18 ;-; Czekam na nexta <33

      Loooovki <333


      Kocham <333

      Usuń
  6. Rozdział super i chyba wiem co jest za tymi drzwiami obejrzałam zwiastun i się domyśliłam :) mam nadzieje że rozdział szybko .

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE WIERZĘ ! :O
    Siedzem sobie na blodżu i paczę o Blair dodała rozdział :D
    No to wchodzę i jak czytam komu dedykowany to normalnie zawału dostaję :D <3
    No nie spodziewałam się ! Jaram się <333
    Dziękuuuję za dedykację tak wspaniałego rozdziałuuu ;**

    Ach juz myślałam, że w tym rozdziale zdradzisz nam te drzwi ^^ Hyhy <3
    Leonetta jest the best! :D ^^
    Nje ma jak to seks na zgodę :3 Hahaah :D Paczcie myslałam, że V nie będzie to pasować a jednak ^^ Verdas ją obudził to musiał odpłacić XD
    Los Angeles <333 ^.
    Nie wątpliwie 19 zwali nas z nóg :*
    Już się nie mogę doczekać tych ich zabaw całonocnych <33
    Aww <33 Brak mi słów normalnie.
    Jeszcze raz dziękuję za dedykację! :****
    Kocham <33
    I pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Powracam <3 Tym razem wcześniej ^-^
      Gdzież to wywiózł Leoś naszą Viole? ;oo
      Los Angeles <3
      Piękne miasto *-*
      Kurde, ale musiał jej chyba czegoś dosypać, bo nie zorientowała się, że ktoś ją przenosi czy coś? :D
      Chyba z łóżkiem jej nie wywiózł ? XD
      Chociaż wszystko możliwe w jego przypadku :D
      No proszę jak ładnie, seks na zgodę, czemu nie, ale Viola nie może odpuszczać ! Trzeba dowiedzieć się, czy znajduje się tam, co, o czym myślę ^>^
      I jej reakcję :D
      A może okaże się, że to zupełnie co innego, niż tego tu chyba wszyscy oczekujemy :> Ale by wtedy się porobiło :D
      Powiadasz, że 19 zwali nas z nóg ? :o
      Coś mi się zdaje, że na nogach się nie skończy xD
      Szykuje się tajemniczy i pełen wrażeń rozdział *.*
      Całonocne zabawy również się pojawią na dniach? ;o
      To będzie się działoo ooo działoo oo XD
      Nie męczę moim dennym komentarzem.
      Trzymaj się ciepłoo ;3
      Pozdrawiam, Katie :)

      Usuń
  9. FSoG za drzwiami jest niegrzeczny pokój Pana tajemniczego ! Oj będzie ciekawie jak Bella się o tym dowie ! Czekam,Czekam,Czekam na next ♥ POZDRAWIAM ! Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział
    Ja się tak zastanawiam, czy to, że tak dobrze piszesz to masz taki ogromny talent, czy po prostu już masz taką wprawę
    Tak mam jeszcze z kilkoma blogerkami
    Jesteś wspaniała
    Już nie mogę się doczekać nexta
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  11. No co ja mam napisać?
    Rozdział jak zawsze świetny :)
    Myślałam, że już dowiem się co jest za drzwiami, a tu dupa.
    Czekam na upragniony 19!
    #Aries

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział!
    nie ma to jak sex na zgodę :)
    czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Wróciłam !!! ;**
      Rozdział po prostu MEGA !
      Heh nie ma to jak seks na zgodzę xd
      Dlaczego nie zdradziłaś co jest za tymi drzwiami noo ? :P
      Ale chyba się domyślam ^^
      Hmm co takiego może nas zwalić z nóg ? :3
      Szykuję się kolejny boski rozdział ♥
      A poza tym chyba wyczułam w tamtym zdaniu jakiś podtekst ;D
      Nie zwracaj uwagi, odbija mi na maksa XD
      Dobra koniec tego bezsensownego komentarza ! xd :*

      Iga x

      Usuń
  14. Cudowny <3
    Sądziłam, że będzie wyjawienie tajemnicy zakazanego pokoju,
    a tu prosze, seks na zgodę ;D
    Jak ja się nie mogę doczekać rozdziału 19 ^^
    Zwali nas z nóg?
    Zaciekawiłaś mnie i nie będę mogła spać.
    Jak ty wspaniale piszesz <3
    Masz ogromny talent, powinnaś wydać książkę ♥
    Czekam na ten rozdział 19 :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszaa <3
    Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów
    Help me nie mogę przestać myśleć o tym co będzie daleej!
    Nie wytrzyymie <3
    Next poproszę :*

    xMartix

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny!
    Leoś się postarał z tymi przeprosinami :) Wywiózł ją do Los Angeles i seks na zgodę, a do tego takie zwiedzanie :D Na szczęście się pogodzili! Boję się co ma nas zwalić z nóg w 19 rozdziale. Mam się bać? Jeszcze nie odkryła co kryje się za drzwiami, ale już niedługo ;) Czekam na kolejny rozdział ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten Leoś coraz bardziej mnie zaskakuje !
    Ale ważne, że się pogodzili :)))))))))
    Rozdzialik sweet !!!
    A więc nie pozostaje mi nic innego jak czekać na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdział jak rozdział czyli...CUDOWNY!
    Kochana ty moja mordko,ale ja Cię kocham <333.
    Ale do razu przyznaje,że rozdział należy do moich ulubionych ;*.
    Violcia i Leoś byli w Los Angeles <33.Moim marzeniem jest tam mieszkać *o*.
    Hahaha,Leoś chciał seks na zgodę o 4 nad ranem xD.Też bym chciała takie przeprosiny.Bez kitu :D.
    Ale ty jesteś nie dobra! Już myślałam,że Viola dowie się co jest za za drzwiami,a tu BAAM!
    Oj tak rozdział 19 zwali wszystkich z nóg *o*.Nie mogę się doczekać tego momentu kiedy Viola otworzy te drzwi :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdział!
    Nie ma to jak sex na zgode!
    Już się nie moge doczekać aż dodasz 19 rozdział i dowiem się co jest za tymi drzwiami!
    Czekam ne next!

    OdpowiedzUsuń
  20. "To hiper chimera, to hiper chimera. Wiele twarzy mam zgadnij którą gram" :D tak opisuje Verdasa

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  22. Bosze a ja wiedzialam ze tak bedzie . Ty zawsze musisz cos ciekawego wymyslic...ale jest boski . Cudo ....cudo i jeszcze raz cudo.
    Pozdrowienia
    Jula
    Weny weny weny

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny rozdział ogromny talent masz! :D
    Ale otwórz te drzwi Vilu w końcuuu!: D
    Czekam na next i pozdrawiam! :3
    Będzie tutaj +18?
    ~Axa

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne<3 zapraszam do mnie
    http://nie-zatrzymam-sie.blogspot.com/2014/11/prolog.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy