piątek, 2 maja 2014

Powtórka z rozrywki czyli Ines słońce;* {EDIT}

EDIT:http://leonettaxxxx.blogspot.com/ cały prolog skopiowany od Ady, tytuł bloga również, a adres ode mnie.

Ludzie witam was w ten ważny dzień dla naszego kraju, a mianowicie w rocznicę uchwalenia Konstytucji z 1791. Jednak to notka nie o tym, a raczej o cholernie bezczelnej Ines. (Przyp. Koniec! Skończyło się!) Dziś założyła kolejnego bloga, a czemu o niej piszę? Otóż nasza kochana Ines, a właściwie już αηgєℓ ♥ znów skopiowała pomysł na css oraz to co najbardziej lubi nagłówek. Wiecie co jeszcze lepsze? Prolog wzorowany na nowej historii Ady z Nowa historia Leonetty.
Przejdźmy do rzeczy:

ORYGINAŁ (Zamówienie z SS)
KOPIA

202 komentarze:

  1. Dlaczego ta dziewczyna wszystko kopiuje ??
    Pomyśleć pewnie nie umie :*
    Dziewczyny współczuję ,że ona od was kopiuje .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jak ja nie cierpię takich osób!
    Usunęła bloga i konto!
    Ona chyba na prawdę nie wie co to znaczy NIE KOPIUJ!

    Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. To co pisałam w komentarzu właśnie pod postem o „αηgєℓ ♥” u Nicol .
    Żalik -.-
    Kopiuje ZNÓW .
    Dziecko chyba nie wie co to znaczy „nie kopiuj” .
    Chciałam ją dalej czytać [na innym blogu, pomimo, że kopiowała (dopiero raz)], no ale sorry . Zmarnowała ostatnią szansę ^^
    No i powiedzcie, my mamy ją szanować? Wgl czytać? Pff... Jaasne .
    Nie po tym wszystkim!
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu ona?
    Ona chyba naprawdę nie rozumie co to znaczy nie kopiuj.
    Założyła 3 konta i 3 blogi i na każdym skopiowała szablon.
    Ona chyba myśli, że jest bez karna i nikt się nie dowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z nią nie wytrzymam!!
    Jak nie ma pomysłu to niech nie pisze bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.w informacjach masz źle napisane bo o 1 rozdziale jest 4 kwietnia

      Usuń
  6. Taka odważna, aż usunęła bloga :D
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG. Ludzie ogarnijcie się i wymyślcie coś sami a nie kopiujcie od innych.
    To już jest naprawdę wnerwiające. Skoro zakładacie bloga to chyba zakładając go macie jakiś pomysł na opowiadanie. Bo jeżeli nie to nie ma sensu wgl zakładać bloga , bo po co , żeby kopiować czyjąś prace? Nie w tym rzecz.
    Ruszyć głową nie zaszkodzi. A kopiować nie wolno , trzeba być kreatywnym i samemu coś zrobić np. szablon .
    Jestem zażenowana zachowaniem i postawą co niektórych .
    Nath podziwiam za cierpliwość :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://leonettaxxxx.blogspot.com/ --- paczaj! skopiowała xAdusiax znowuu!
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Skopiowała mój wygląd bloga -.- (robiony przez przecudną Natalie ♥)
    Ale jej się nudzi, czy co?
    Raz już kopiowała, znów, przecież wie, że kopiowanie najlepszych
    i najsławniejszych bloggerek piszących blogi o Violettcie jej nic nie zrobi, śmieszne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje! Wpadniesz do mnie pliska

      Usuń
  10. madziadisney@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hagridpodziemny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój działał dobrze, ale w razie potrzeby.
    zuzlowa95@gmail.com
    Candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. simka1255@gmail.com
    PS>Czy mogłabyś mnie dodać do twegp 2 bloga plose. Kofam twoje blogi. <3 Wpadniesz na mój?

    OdpowiedzUsuń
  14. lodowa113@gamil.com :D Jestem tu od wczoraj i bardzo podoba mi się twój
    blog :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nie mam g maila mam tylko nowa849@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. strychowskaasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  18. foreverleonettalove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. tinistoesselp@gmail.com żal mi Ines...

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za dziewczyna !
    Boże...czy ona mózgu kurde nie ma ?!
    Pomyśleć nie może, bo chyba nie potrafi...
    Więc kopiuje co się tylko da, od najsławniejszych dziewczyn, które piszą blogi o Violetcie. Szablon odgapiła od Nath <3 Ale ta kopia jest moim zdaniem okropna... A prolog jest identyczny jak ten od Adusi.
    Pewnie wszyscy już to wiedzą, ta dziewczyna nie będzie lubiana w blogerze i lepiej niech się już tu nie pokazuje.
    email: wikuskaxdlol@gmail.com
    Pozdrawiam :*
    ~Viki

    OdpowiedzUsuń
  21. martaba33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. karo7810@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. aleksandralalak123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. miaauumiaauu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. aradecka4@gmail.com Ta laska mnie wkurzyła jest kompletną idiotka jak tak można jejku beszczelna suka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kretynka tak na serio? Jakie niedorozwiniete dziecko...
    madziusverdas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. olusss69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. olgapogodzinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. sylwia10radomska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. kolorowaa213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. merrypasquarelli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś jeszcze udost. mi leonettaq ? :D

      Usuń
  33. Przeczytałam ten post na tamtym blogu.
    Prolog jest taki sam ja na blogu Nowa Historia Leonetty !
    Do tego założony jest taki sam tytuł.
    Mało tego pod skopiownym prologu na blogu jest napisane :

    " Bardzo się starałam "

    Ludzie ! To jest skandal jak można coś skopiować i tak napisać ?!!!
    Jak można nie mieć wstydu !
    Próbowałam skomentować ten blog jednak pojawia się informacja że blog został usunięty.
    I bardzo dobrze niech wreszcie przejrzy gwiazdka na oczy i zobaczy jak to jest i jakie hejty poleciały !
    Brak mi słów, rozumiem was i to jak się czujecie.
    Jestem po prostu cała czerwona.
    Co do nagłówka, szablonu, jest prawie ten sam !
    Myśli że jak zmieni kilka kolorów to będzie ok. ?!!!
    Ludzie proszę was trzymajcie mnie bo wyjdę z siebie i stanę obok !
    Rozumiem was i Pozdrawiam ♥

    adaderela@gmail.com - o to mój gmail.

    Zależy mi na twoim blogu, chcę go czytać. ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. pasquarelli123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Klaudeczkamisiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. gosiamalag@gmail.com
    Mam prośbę na bloga leonettaq podałam ci adres na pocztę.onet. Czy mogła byś zaprosić mnie na tamtego bloga bo ja go tak kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ja mam tak samo tylko że u mnie z tlenu
      gaagass4@gmail.com
      Mam nadzieję że mnie tam zaprosisz

      Usuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. karolcia20000@gmail.com
    Ludzie są bezczelni i podli.
    Jak tak można?

    OdpowiedzUsuń
  39. tinitajorgistaleonettta@gma.con

    OdpowiedzUsuń
  40. dusiastoessel@gmail.com
    lub
    a.kaluziak233@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka jędza >.<

    Qcolaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. the.marthes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wiolju@gmail.com
    Co za dziewczyna... Okropna :\...

    OdpowiedzUsuń
  44. Co za okropna baba...
    karolcia3616@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. szalonaja13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Co za dziewczyna!!!!Jak nie ma pomysłu, to po co pisze bloga!!!!ZERO AMBICJI!!!!!
    mlodachanel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mam g-maila
    ale loguje się na ten i zawsze jak ktoś mnie zaprasza to on działa
    aniakomar9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. ojejku jak można kogoś pomysły brać
    nie rozumiem takich ludzi
    werooniagotuje@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Już drugi raz podaje GMAIL ale dobra -,-
    karoleska2003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. on124801xx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. weronika.walczak2002@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie to coś jest durne -,- skasowało bloga bo o nim napisałaś. Za 2 dni zrobi kolejnego bloggera i będzie kopiowało pomysły -,- niektóre człowieki to takie debile są -_-

    OdpowiedzUsuń
  53. violettaverdas@gmail.com lub gdyby nie działało zuzia.bien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. kiniasvp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. magdabiernacka49@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. juliakwiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. szczurekleon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. klaudiaa2106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. martynkami@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie mam gmaila ale spróbuj ;)
    chemexganczarczyk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. olapiorkowska382@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. katrinkaaa36@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. kingaraczynska13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. kamila.ruszalaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ppecikiewicz90.gim1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. malinowypotwor1234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. wierzchowskamartyna83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Mój e-mail to ciasteczko224@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. ma.pa9905@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. patka.fluder44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. pluto7232@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Powiem ci coś to nie jest mój blog. To nie jest moje konto. To nie ja robiłam ten szablon. Dla twojej jasności T-O N-I-E J-A. Jak już chcesz wiedzieć to mam dziadka w szpitalu i to nim się interesuje a nie jakimś kolejnym blogiem. Jak chcesz nie wież mi, hejtuj, rób co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  73. Alutka19.9@o2.pl uwielbiam<3 twój blog

    OdpowiedzUsuń
  74. Mogę jeszcze ja? Proszę! michalina887@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. kochanaalice@gmail.com ja też jeszcze proszę

    OdpowiedzUsuń
  76. Dare.Or.Lie@gmail.com
    Proszę przyjmij mnie. Jestem z tobą od samego początku

    OdpowiedzUsuń
  77. Nienawidzę takich ludzi -,-
    ada.sko2003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. patrycja4841@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. nataliagucik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. To chyba jakieś jaja. Czy ona nie ma za grosz wstydu żeby poraz drugi kopiować coś z twojego bloga?
    Przepraszam że wcześniej nic nie komentowałam, ale na twojego bloga trafiłam wczoraj ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexiscastill56016@gmail.com
      i jeszcze jedno pytanko, mogła byś dodać mnie do twojego drugiego bloga "leonettaq.blogspot.com" ? Proszę
      Oczywiście jeszcze dzisiaj będę twoją kolejną obserwatorką

      Usuń
  81. Ale one sa zalosne -,-

    Oto e-mail: nicole.konopka2002@gmail.com

    P.S. Dodasz mnie na ' leonettaq.blogspot.com' ? Prosze, kocham i czytam wszystkie twoje blogi <3 !

    OdpowiedzUsuń
  82. Nienawidzę takich ludzi jak ta Ines, są żałośni :-/
    Bardzo proszę jeszcze ja bym chciała czytać twoje opowiadanie moje konto google to:
    alicjapender@gmail.com
    I mogłabyś dodać mnie też do czytelników twojego drugiego bloga
    leonettaq.blogspot.com
    Czytam twoje świetne opowiadanie i uważam że masz talent i nie ma co się zbytnio przejmować ludźmi którzy od ciebie kopiują bo ci zwyczajnie zazdroszczą.

    Pozdrawiam
    Alcia Verdas

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie no normalnie yh gh mh ( duszę powietrze jakby coś ) nie mam słów na nią.
    e-mail: wiki12237@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. bloomkaa789@gmail.com
    Dodaj mnie jeszcze do tego drugiego bloga proszę, bo uwielbiam Twoje opowiadania. :*

    OdpowiedzUsuń
  85. rose10366gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Baldykiewicz@gmail.com
    Lub
    Tabezprzyjaciol@gmail.com

    Spróbuj oba tylko Nwm czy dobrze napisałam ten 1
    Ps. Oba są moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. mój email :)
    kamim5665@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  88. truskawka874@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  89. truskawka874@gmail.com i dodaj mnie do tego drugiego bloga proszę

    OdpowiedzUsuń
  90. patkedzior12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. paulan9091@gmail.com

    dosłownie to już jest totalne przegięcie !!! -_-

    OdpowiedzUsuń
  92. olgaheyhey@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. olgaheyhey@gmail.com prosze dodaj.mnie jeszcze do tamtego bloga

    OdpowiedzUsuń
  94. olgaheyhey@gmail.com prosze dodaj.mnie jeszcze do tamtego bloga

    OdpowiedzUsuń
  95. Mogę jeszcze dziś podać? Błagam! Bo wczoraj zapomniałam... Więc: kateverdas@gmail.com ;D Proszę <3 Napisz czy jeszcze weźmiesz? <3 Całuję ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  96. daria.verdas@gmail.com Bardzo Cię proszę dodaj jeszcze mnie, bo wczoraj nie miałam dostepu do kompa.

    OdpowiedzUsuń
  97. Mogę jeszcze dziś podać? Błagam! Bo wczoraj zapomniałam... Więc: kateverdas@gmail.com ;D Proszę <3 Napisz czy jeszcze weźmiesz? <3 Całuję ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  98. Mogę jeszcze dziś podać? Błagam! Bo wczoraj zapomniałam... Więc: kateverdas@gmail.com ;D Proszę <3 Napisz czy jeszcze weźmiesz? <3 Całuję ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że z anonima, ale jestem na telefonie i konto mi się nie chce załadować :( /Katarina

      Usuń
  99. pasoeltiempo13@gmail.com Załapię się jeszcze? ;/

    OdpowiedzUsuń
  100. martynaz281@gmail.com
    Mogę jeszcze dziś podać ?
    Bo wczoraj czytałam i zapomniałam dodać ;(
    PROSZĘĘ ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Boże ta dziewczyna nie zna umiaru !
    Niedorozwinięte dziecko jakieś !
    weronikawojcik3@gmail.com ----> mam nadzieję że jeszcze się załapię po prostu nie było mnie w domu i nie miała jak zrobić tego wcześniej , Proszę bardzo zależy mi na czytaniu tego bloga :D
    VVera

    OdpowiedzUsuń
  102. KIEDYŚ wydawała się normalną blogerką (sorka jeśli żle napisałam xd)
    A nagłówek jest (według mnie, oczywiście Ines czy jak tam się teraz nazywa) brzydki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój e-mail się liczy, bo dostałam jakieś tam powiadomienie ;P
      Jakby co:
      pyskata14@gmail.com

      Usuń
  103. Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły na http://djakdieletta.blogspot.com/

    mój gmail
    ilasak123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Sory że dziś ale wczoraj nie miałam dostępu do internetu:
    gabrysia.rock@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. vilu.castillo2382@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. annakinga.konsek@gmail.com
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. lettie428@gmail.com
    Przepraszam że nie napisałam wczoraj ponieważ nie miałam dostępu do Internetu.

    OdpowiedzUsuń
  109. Przepraszam że napisałam dopiero teraz ale nie miałam internetu
    martyna.castio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Przepraszam, ze teraz, ale nie zauważyłam. suzy272124@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. lucja.bryla.tinias@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. ami.amela.amelcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. tacokochaleonette@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. klaudusek723@gmail.com
    Przepraszam że teraz.

    OdpowiedzUsuń
  115. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  116. leonettalove4ever@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy